HOE JE GEBRUIK MAAKT VAN "DE SLIPSTREAM" VAN JE COLLEGA ONDERNEMER?


 VELE JAREN terug…  

Ik weet het nog heel goed.  

Als ik met ondernemers aan het praten ging over wat hen zou helpen in hun business. 

Dan ging het gesprek regelmatig van hun kant uit ongeveer als volgt:  

Ondernemer: “Moest er nu ne keer iets bestaan dat de mensen ECHT kunnen ZIEN wat we doen, waar dat we goed in zijn hé.  Want, hoeveel keer hoor ik niet van, ik wist niet dat gij dat (ook) deed. Had ik dat geweten ik had het bij jou besteld.” 

Vervolgens tegen mij: “Daar zouden jullie ne keer iets moeten op vinden.” “Maar, … Wij hebben daar geen tijd voor zeiden de ondernemers tegen mij. Want we hebben al werk genoeg & dat mag niet veel geld kosten, want ja. 

Het moet er allemaal van komen hé…”

Ik dan:  “Jah, dat zou wel ideaal zijn hé… 

”En dan werd het stil… 

Maar... het liet me niet los.

FOTOKAARTJES

In die tijd maakten we veel visitekaartjes voor de horeca. Je hebt die zeker nog gezien.  Van die vouwkaartjes met veel foto’s erop.  

We spreken hier over een HEEEELE tijd terug... voor dat iedereen een website had.

IN DIE TIJD - waren die fotokaartjes HUN UITHANGBORD van de zaak.

RONDE VAN VLAANDEREN


Door het gegroepeerd drukken hadden we om de paar weken een leveringsdag. 

Die leveringen deden we indertijd nog zelf & hadden we steeds interessante gesprekken met de horecaondernemers.

Maar later meer over deze gesprekken.

Dan hadden we onze letterlijke “Ronde van Vlaanderen” op een zaterdag.  

We startten dan in West-Vlaanderen, om vervolgens naar Oost-Vlaanderen, Antwerpen, Limburg & vervolgens in Brussel te eindigen.

 Van ’s morgens 10.00 tot ’s nachts 24.00 (horecabedrijven zijn de ganse zaterdag toch aan het werk).

UN VERRE DE VIN ?

Recent hadden we nog een horecaondernemer van Brussel aan de lijn. Die vroeg ons wanneer we nog eens “un verre de vin” zouden gaan drinken. 

Hij schonk ons steeds een glas wijn uit als we bij hem nog maar eens een levering deden. 

We denken hieraan terug met het fijnste gevoel. 

 - Maar, terug naar die gesprekken. -

In de gesprekken die we hadden met die horecaondernemers waren we ook constant op zoek naar manieren om hun zaak nog succesvoller te maken. 

Klanten moeten (soms) wachten voor ze bediend worden. Hoe konden we die klanten meer informeren over hun nieuwe gerechten, promoties, enz…  

Dat moest natuurlijk kunnen worden aangepast.

Een scherm waarop we dit mooi presenteren was de oplossing.

GEEN TIJD...


Dan vond & vindt nog steeds volgend gesprek plaats:

Horecaondernemer:  Maar wij hebben daar geen tijd voor hoor.  Wij hebben al werk genoeg. 

Wij:  Ok, wij zorgen er voor dat jullie hier niets moeten aan doen. 

Horecaondernemer:  We moeten er dus niet aankomen hé? En jullie zorgen dat onze promoties te zien zijn zoals afgesproken? 

Wij:  Jep. Je kan op ons rekenen. Wij nemen alle werk uit handen, inclusief installatie. Het enige dat we nodig hebben in je zaak is elektriciteit & een internetverbinding. Horecaondernemer:  Ok dan, doe maar.

IK OOK ?

Natuurlijk waren er ook andere ondernemers die graag hun eigen zaak wilden promoten op dat scherm in die horecazaak.

Die zien ook al die wachtende mensen kijken naar dat scherm…   en willen ook op die manier hun zaak 'in de kijker zetten'

Voor de andere ondernemers die met hun bedrijf op dat scherm in die horecazaak staan doen we net hetzelfde.

We nemen alle werk voor onze rekening & hebben enkel hun logo & wat foto’s nodig. De rest doen wij allemaal. Iedereen content & WACHT-TV was geboren.

GOEIE RECLAME - HOE DOE JE DAT?


Die vraag werd en wordt ons heel vaak gesteld.

Ik ben goed in “mijne stiel”. Of ik heb HET BESTE product/dienst dat er is. 

Maar hoe laat ik dat op een goeie manier zien dat ik goed ben in mijne stiel of dat ik het beste product/dienst heb?

De Mond tot Mond reclame, ja dat is de beste reclame hé !!! En dat is HET BEWIJS dat ik hoge kwaliteit lever. 

Maar dat gaat natuurlijk traag. Van 1 persoon naar 1 andere persoon… 

En als er nu iets is dat we NIET KUNNEN BIJMAKEN is het TIJD…

EEN ZEE VAN TIJD

In maart 2020 viel plots de hele wereld stil. Je weet wel... één of ander virus circuleerde... 

Het ideale moment om hier in te duiken. En ik deed dat van binnen uit. 

In samenwerking met de beste online marketeer van Vlaanderen & Nederland verkocht ik telefonisch die marketeer zijn programma’s met een bedrag tussen de 2.500 en 32.000 Euro. Ondertussen was het STUDEREN hoe dit allemaal werkte. Want als je iets verkoopt moet je ook weten WAT je verkoopt.

Ik herinner me nog heel goed dat ik er zo veel "FUN" aan beleefde door deze nieuwe wereld die voor me open ging.

Via via kwam ik te weten hoe je de principes van Mond tot Mond Reclame toepast op GROTE SCHAAL.

Ik moest wel DE WAAROM weten hiervan. Want als ik DE WAAROM weet hoe dit werkt kan ik er voor zorgen dat DIT ALTIJD WERKT.

Daar kwam ik achter & paste die principes toe op mijn bedrijf. 

Met FENOMENALE RESULTATEN als gevolg. Ik had nooit gedacht dat dit ZO’N IMPACT zou hebben… 

ECHTE HULP


Hoe fantastisch zou het zijn dat je:

De voordelen  van Mond tot Mond Reclame hebt.

Zonder de nadelen  van 1 persoon naar 1 persoon.

"Mond tot Mond Marketing op Grote Schaal"  is het antwoord.

En nu help ik ook onze klanten op een veel dieper level via "Mond tot Mond Marketing op Grote Schaal” in combinatie met het UNIEKE 'Screen Advertising Systeem' WachtTv

Deze hulp krijg je van ons:

 #1 Hoe deel je jouw succesvolle ervaringen met duizenden.

#2 Stap per stap uitgelegd in verstaanbare taal.

#3 Door voorbeelden direct toepasbaar.


Mond tot Mond Marketing op Grote Schaal !

Zo KRIJG JE NU Tot € 3991,00  HELEMAAL GRATIS (Tijdelijk Aanbod).

Klik Nu Hieronder Om Jouw Toegang Te Verzekeren.


© 2023 w8tv.be with webcreator available