HOE JE GEBRUIK MAAKT VAN "DE SLIPSTREAM" VAN JE COLLEGA ONDERNEMER?

VELE JAREN TERUG...

We weten het nog heel goed.

 

Als we met ondernemers aan het praten waren over wat hen zou helpen in hun business.

 

Dan ging het gesprek regelmatig van hun kant uit ongeveer als volgt:

 

Ondernemer: “Moest er nu ne keer iets bestaan dat de mensen ECHT kunnen ZIEN wat we doen, waar dat we goed in zijn hé. Want, hoeveel keer hoor ik niet van, ik wist niet dat gij dat (ook) deed. Had ik dat geweten ik had het bij jou besteld.”

 

Vervolgens tegen ons: “Daar zouden jullie ne keer iets moeten op vinden.” “Maar, … Wij hebben daar geen tijd voor zeiden de ondernemers tegen ons.

 

Want we hebben al werk genoeg & dat mag niet veel geld kosten, want ja.


Het moet er allemaal van komen hé…”

Wij dan: “Jah, dat zou wel ideaal zijn hé…

 

”En dan werd het stil…

 

Maar…

 

Het liet ons niet los.

In die tijd maakten we veel visitekaartjes voor de horeca.

 

Misschien heb je die nog gezien (dat is zeker zo als je al wat ouder bent ;)).

 

Van die vouwkaartjes met veel foto’s erop.

 

We spreken hier over een HEEEELE tijd terug…

 

TOEN waren die fotokaartjes HUN UITHANGBORD van de zaak – van een website was toen nog geen sprake & sociale media bestonden nog niet.

RONDE VAN VLAANDEREN

Door het gegroepeerd drukken hadden we om de paar weken een leveringsdag naar klanten over gans Vlaanderen. Onze “Ronde van Vlaanderen”.

 

Die leveringen deden we indertijd nog zelf & hadden we steeds interessante gesprekken met de horecaondernemers.

 

In die gesprekken  waren we ook constant op zoek naar manieren om hun zaak nog succesvoller te maken.

 

Klanten moeten (soms) wachten voor ze bediend worden. Hoe konden we die klanten meer informeren over hun nieuwe gerechten, promoties, enz…

 

Dat moest natuurlijk kunnen worden aangepast.
Een scherm waarop we dit mooi presenteren was de oplossing.

GEEN TIJD...

Dan vond & vindt nog steeds volgend gesprek plaats:

 

Horecaondernemer: Maar wij hebben daar geen tijd voor hoor. Wij hebben al werk genoeg.

 

Wij: Ok, wij zorgen er voor dat jullie hier niets moeten aan doen.

 

Horecaondernemer: We moeten er dus niet aankomen hé? En jullie zorgen dat onze promoties te zien zijn zoals afgesproken?

 

Wij: Jep. Je kan op ons rekenen. Wij nemen alle werk uit handen, inclusief installatie. Het enige dat we nodig hebben in jullie zaak is elektriciteit & een internetverbinding.

 

Horecaondernemer: Ok dan, doe maar.

Natuurlijk waren er ook andere ondernemers die graag hun eigen zaak wilden promoten op dat scherm in die horecazaak.

 

Die zien ook al die wachtende mensen kijken naar dat scherm… en willen ook op die manier hun zaak ‘in de kijker zetten’

 

Voor de andere ondernemers die met hun bedrijf op dat scherm in die horecazaak staan doen we net hetzelfde.

 

Wij nemen alle werk voor onze rekening & hebben enkel hun logo & wat foto’s nodig. De rest doen wij allemaal.

 

Iedereen content & WACHT-TV was geboren.

GOEIE RECLAME - HOE DOE JE DAT?

Die vraag werd en wordt ons heel vaak gesteld.

 

Ik ben goed in “mijne stiel”. Of ik heb HET BESTE product/dienst dat er is.

 

Maar hoe laat ik dat op een goeie manier zien dat ik goed ben in mijne stiel of dat ik het beste product/dienst heb?

 

De Mond tot Mond reclame, ja dat is de beste reclame hé !!! En dat is HET BEWIJS dat ik hoge kwaliteit lever.

 

Maar dat gaat natuurlijk traag. Van 1 persoon naar 1 andere persoon…

 

En als er nu iets is dat we NIET KUNNEN BIJMAKEN is het TIJD…

EEN ZEE VAN TIJD

In maart 2020 viel plots de hele wereld stil. Je weet wel… één of ander virus circuleerde… En zo hadden we een zee van tijd.

 

Het ideale moment om hier in te duiken. En we deden dat van binnen uit.

 

In samenwerking met de beste online marketeer van Vlaanderen & Nederland verkochten we telefonisch die marketeer zijn programma’s met een bedrag tussen de 2.500 en 32.000 Euro.

 

Ondertussen was het STUDEREN hoe dit allemaal werkte. Want als je iets verkoopt moet je ook weten WAT je verkoopt.

 

We herinneren het ons nog heel goed dat we er zo veel “FUN” aan beleefden door deze nieuwe wereld die voor ons open ging.

MOND TOT MOND RECLAME

Als je aan 100 ondernemers vraagt wat de beste reclame is, dan hoor je 100 keer op 100: DE MOND TOT MOND RECLAME

 

En dat is ook zo voor ons !!!

 

Maar mond tot mond reclame, zoals we daarnet aanhaalden gaat traag… (van 1 persoon naar 1 andere persoon).

 

We kwamen er achter hoe je de principes van Mond tot Mond Reclame toepast op GROTE SCHAAL.

We moesten wel DE WAAROM weten hiervan. Want als we DE WAAROM weten hoe dit werkt kunnen we er voor zorgen dat DIT ALTIJD WERKT.



 

Daar kwamen we achter & pasten die principes toe op ons bedrijf.

Met FENOMENALE RESULTATEN als gevolg. We hadden nooit gedacht dat dit ZO’N IMPACT zou hebben…

ECHTE HULP

Hoe fantastisch zou het voor jou zijn dat je:

 

De voordelen van Mond tot Mond Reclame hebt.

 

Zonder de nadelen van 1 persoon naar 1 persoon.

 

“Mond tot Mond Marketing” is het antwoord.

 

En nu helpen we ook jou op een veel dieper level via “Mond tot Mond Marketing” in combinatie met het UNIEKE ‘Screen Advertising Systeem’ WachtTv.

DEZE HULP KRIJG JE:

#1 Weet je nog als je op school zat. Wanneer leerde je het meest?

 

Van de theorie of de praktijk? Juist ja, praktijk. Wel aan de hand van

 

praktijkvoorbeelden & werkboeken gaan we tezamen aan de slag.

#2 Ken je Interval Training? Dit is DE methode om sneller resultaten te behalen

 

in een bepaalde sport. OP JOUW TIJD passen we deze methode toe.

 

Verbluffende resultaten zijn het gevolg.

#3 En wat gebeurde er dan als je nieuwe zaken aan het aanleren was op school?

 

Je had vragen. Wel in de 1 op 1 gesprekken die je inplant

 

wanneer het je past lossen we al je vragen op.

Zo KRIJG JE NU Tot € 7.388,00 HELEMAAL GRATIS (Beperkt aantal plaatsen).

Deze marketingstrategie is toepasbaar op AL JOUW COMMNUICATIE – lees Marketing,

zoals website, sociale media, screenadvertising, emails, enz…

 

Recent zei een klant tegen mij (Filiep).

 

Ik werk al tezamen met een marketingbureau, ik heb dat niet nodig…

 

Ik (Filiep) vroeg hem:

 

Wie kent jouw klanten het best? Ik, natuurlijk zei mijn klant.

En wie kent de problemen & behoeften van jouw klanten? Ik natuurlijk ook, zei die opnieuw.

Klopt! 100%.

 

De mensen van het bureau waar je mee samenwerkt kennen heel goed hun stiel. Laat dit duidelijk zijn.

 

Maar zij kennen NIET jouw klanten.

 

Het bureau waar je mee samenwerkt heeft NET DIT – lees voeding – NODIG

om tot NEXT LEVEL resultaten te komen.

 

 

Net deze hulp krijg je om resultaten te krijgen die door het dak gaan.

NEEM NU JOUW VOORDEEL

(beperkt aantal plaatsen)